2017. március 28., kedd

Hazugságok Bűvkörében 1.

( Légy A Magántanárom 2. Évada)
Hazugságok Bűvkörében 
1. 
Csak A Kamasz Kor!

Hossz: 1/6
Szereplők: William Scott, Seita Salvatore, Lucas Scott, Hayden Russell
Párosítás: WillSei, LuSei, HaySei
Műfaj: slash, dráma(??később : smut
Besorolás: +14 (Később +18)
Figyelmeztetés: Trágár szavak.

Az a rohadt érettségi a nyakamon van! Annyit stresszelek, mint egy terhes nő!
Eltelt egy év, mióta apámat kivégezték, és mi nagyival Williamhez, a fizika tanáromhoz költöztünk. Mivel eléggé magamba zuhant ember voltam, a tinis, lázadós korom mostanában kezdett előtörni.
Például, mivel már betöltöttem a tizennyolcat, így alkoholt vehetek magam is, és nem egyszer fordult elő, hogy talajrészegen jöttem haza, amiért mindig kaptam egy jó nagy fejmosást.
Nagyon sokat szoktam veszekedni Williammal, főleg a szex témán, mert már egy éve együtt vagyunk, de képtelen velem lefeküdni, és ez irtóra zavar. A testem kielégítésre vágyik, és rohadtul nem elég neki a kezem!
Arról meg már ne is beszéljünk, hogy az újonnal szerzett kiszőkített hajamra is beszólt.. Komolyan, néha kikaparnám a szemét! Negyven éves öreg kutya!

- William! Hova raktad a... - Trappolok le a lépcsőn, ám megakadok, amint a dühös tekintetével találom magam szemben. - Mi van? - Kérdezem gúnyosan, amire felemeli a cigarettás dobozt. - Jaa.. hogy aaaz! - A picsába... nem rejtettem el elég jól?
- Magyarázatot kérek Seita Salvatore! - Csattan fel mérgesen.
- Jaj... ne verd már nagy dobra! És ne viselkedj, úgy, mint ha az apám lennél, világos? Elég szánalmas.. Ez csak cigi. - Háborodok fel én is.
- Csak aggódom érted, te utolsó szemtelen kölyök! - Kapja el a karomat magához húzva. - Megérdemelnéd, hogy elfenekeljelek. - Leheli az ajkaimra.
- Vagy meg is dughatnál végre. - Mondom perverz vigyorral.
- Álmodik a nyomor. - Ujjával tolja el a fejem. - Takarodj tanulni! Büdös kölök.
- Ch... igen is.. öreg papó. - Fújom fel az arcom. - A cigim vissza kapom?
- Soha! Így is szar a tüdőd, ne rontsd tovább, vili?
- Vili? - Utánzóm le, fintorogva, gúnyosan, szemeimet forgatva.
- Te hallod.. Kihúzod a gyufát. De... van egy kikötésem! - Vált komoly hangra.
- Hallgatlak. - Teszem karba a kezeim.
- Ha sikerül legyűrnöd magadba ezt az undorító viselkedést, lefekszem veled, megtenném én enélkül is, mielőtt félreértésekbe esnél, de ha ezt így folytatod, este a kutyával alszol a kertben! - Na igen, már van egy kutyánk is!
- A kutya jobb, mint a te béna kikötésed. - Grimaszolok. - Csak vennem kell magamnak egy dildót, és meg van oldva a dolog. - Csettintek egyet a nyelvemmel, és fenék riszálással megyek vissza a szobámba, de azért, hallom még William kiakadását.
Még mindig nagyon szeretem, de olyan jó húzni az agyát, viszont, hogy az kell neki, hogy változtassak magamon, akkor szopjon gecit. Most ilyen vagyok, el kell viselnie!

Előkeresem a dobozom, amiben volt egy tartalék cigis doboz. Kinyitottam, de nem volt benne, egy szál sem... mi a fene? Mi ez a papír fecni?

" Azt hitted nem kutattam át mindent? Szemtelen Kölyök! Ha meglátom, vagy tudomás szerzek arról, hogy bagózol, megbüntetlek.
Ja és a kis vibrátorodat is elkoboztam😊

~Will"

Te átkozott! Az még oké, hogy a cigim.. de a vibrátorom???! Istenem! Most mivel fogom magamat kielégíteni? Ebbe belefogok dögleni. Durcásan ülök le az ágyamra, idegesen, miközben asztalomra pillantok, ahol a tankönyveim magasodnak. Három hét és érettségi.. de semmi kedvem tanulni, főleg nem egyedül!
Előkapom zsebemből a telefonomat, és egyből tárcsázni kezdek egy számot.


- Igen?
- Hayden, drága! Nincs kedved ma elmenni a Lotuszba? - Éneklem jókedvűen.
- Hm.. tőlem, de csak akkor, ha bebaszunk. - Nevet fel.
- Naná! Nincs buli pia nélkül! Akkor ma este kilenckor a Lotuszban?
- Ja, ott tali!
- Oké, szia!
- Csövi. - Rakja le. Király, legalább este valami értelmeset fogok csinálni.
Elterülök az ágyamon, magamra húzva a takarót és be is szunyálok.


*

Este nyolckor kezdek ébredezni, szinte kipattanok az ágyból. Gyorsan lefürdöm, mert az még meg gyorsan, a ruha kiválasztással van némi problémám, végül egy kikopott fekete, lyukas, csőnadrágot választok, ami még jól is áll, mert csupasz a lábam, és egy fekete "What The Fuck?" feliratos pólót, ami lelóg a fél vállamról. Magamra húzom a húsz lyukas platformos bakancsomat.  A fürdőbe menve megcsinálom a sminkem, ami annyiból áll, hogy szemeimet feketével kihúzom és füstösítek is rajta, ajkaimra pedig fekete rúzst varázsolok, simításként a változatosság kedvéért feketére festem a körmeimet. Hosszú hajamat oldalra fésülöm, befújom lakkal és kész is vagyok.
Lecaplatok a lépcsőn, minnél halkabban, de persze, hogy kifele menet Willbe ütközöm.


- Hova-hova fiatalúr?
- Bulizni. Hova máshova? - Ráncolom össze a szemöldökeim.
- Nem mehetsz. - Néz rám érzelem mentesen, karbatett kezekkel.
- Mondtam már, hogy ne játszd az apát, oda megyek ahova csak akarok.
 - Akkor legalább vegyél fel valami normális ruhát, mert úgy nézel ki mint egy ribanc. - Néz rajtam végig féltékeny szemekkel.
- Nyugodj meg William, nem dugatom meg magamat senkivel. - Mosolyodom el. - Adsz pénzt? Kéne a piára. - Rakom kezeimet lazán a zsebembe.
- Nem foghatlak vissza sehogy se, igaz? - Sóhajt fel lemondóan, majd előhalássza a pénztárcáját és kivesz belőle némi pénzt. - Éjfél előtt hazaérni!
- Igen is! - Nyomok egy puszit direkt az arcára, és ott is marad a fekete rúzsomból egy kevéske, amit fintorogva próbál letörölni, de én csak kuncogva tovább állok, magamhoz véve a kulcsomat. - Elmentem Mama! - Üvöltöm el magam, mire csak egy fáradt "jót"  kapok, legalább ő nem kérdezget engem, hogy hova megyek ilyenkor. Még egyszer végig tekintek magamon az egész alakos tükörben, s megelégedve magammal lépek ki a házból.

A Lotusz az egyik legjobb bulizós hely. Heterok és melegek képesek egy légtérbe lenni, ami mindenkinek bejön. Persze a homofób köcsögöket, és azokat a buzeránsokat akik a heterókra másznak, rögtön kibasszák a buliból. A koktéljaik egyediek, sokízűek és vannak olyan piák, amik csak egy adott országban elterjedt.
Engem ide először nem akartak beengedni, mert az őr azt hitte kiskorú vagyok. Ma már vigyorogva lépek be az alkoholtól cigitől, dezodorok és parfümöktől büzőlgő épületbe. Imádom.. egyenesen imádom!

Haydent észrevéve a bárpúltnál, egyből odavezet az utam.

- Eh? Nélkülem kezdtél el inni? - Játszom meg a sértődöttséget.
- Ááá. csábító volt a pia. Tudod, hogy vonzza az embert.
- Ja... ó.. új csapos van? - Pillantok a srácra. Magasnak tűnik, izmosnak és jól látom, hogy mogyoróbarna szemei vannak és hollófekete haja.. nagyon hasonlít valakire.
- Aha, tök jó képű, de senki nem tudja, hogy meleg vagy sem.
- Hüm.. tényleg jó pasi. Megnézném póló nélkül! - Nevetek fel. - Hé csaposkám!
- Igen, mit adhatok? - Mosolyog, amitől egyből elolvadok.
- Egy narancs koktél megteszi kezdetnek.
- Már is.
- Hé, hé, hé! - Bök oldalba Hayden. - Neked van pasid, ne hajts rá!
- Ó, ugyan. Mindent a szemnek, semmit a kéznek. - Vigyorgok huncutul, miközben már elém került a pia. - Köszi. - Iszom bele az egyik kedvenc italomba.

Ezek után csak vedeltem az alkoholt, Hayden még cigit is adott, amit kótyagosan elfogadtam. Ezután megint a bárpúltnál kötöttem ki és onnan minden elsötétült.

*

Ah.. Bassza meg! Szétrobban a fejem.. Próbálok minnél lassabban felülni, de egyre rosszabúl vagyok. A hasam begörcsöl, én pedig mindjárt elhányom magam. Körbepillantok, legalább azt tudjam hol vagyok... ühüm.
Valahogy hazajutottam, mert ez nagyon az én szobám. Felpattanok az ágyból és a fürdőszobába rohanok, lerogyva a wchez, hogy kiadjam magamból a tegnap estét. Szenvedve kelek fel a földről, a tükör elé állva. Azt a faszom.. jó sápadt az pofám! Megmosom a fogaim, leöblítem az arcomat, amin elkenődött a sminkem, de még mindig hasogat a fejem, így az egész testem megrándul a fájdalomtól.
Lesétálok, de olyan deja vum van.. Miért mindig itt ütközöm össze Willel.. méghozzá ő állandóan ilyen csúnyán méreget.


- Most.. - Sóhajtom idegesen. - Mi van? - Rádul arcom egy fintorba.
- Taj részegen hozott haza Hayden, és a leheleted cigi szagú volt.
- Igen, és? - Türelmetlenkedem.
- Mi az, hogy és? Kiborítasz, érted? Aggódom és féltelek téged, ne csináld ezt velem, öreg vagyok én már ehhez.
- William.. fogadd el, hogy most ilyen vagyok! Tombolnak bennem a hormonok, és ez így jön rajtam ki. Tudom, hogy az agyadra megyek vele, de ahelyett, hogy átsegítenél ezen az időszakomon, itt kiabálsz velem és ki is oktatsz, ez pedig rohadtul nem esik jól. - Vágok egy szenvedő arcot... be kell vennem egy gyógyszert, mert az agyam már lassan szét akar robbanni.
- Igazad van. - Fújja ki a levegőt. - Tudhatnám már milyen egy kamasz fiú. - Suttogja a végét.
- Célozgatni akarsz?
- Nem, nem. - Legyint egyet. - Menj, vedd be a gyógyszereidet.
- Oké. - Vonulok a konyhába és a gyógyszeres szekrénybe kutatva kiveszem a tablettáimat, majd víz nélkül nyeldesem le őket. 

Mostanában sosem iszom hozzá vizet, talán azért, mert nem egyszer tört már rám roham az utcán, víz nélkül... Hozzászoktam.
Benézek a hűtőbe, de semmi elkészült kaja nincs, így sóhajtva veszem ki a darált húst, a szekrényből pedig a tésztát. Főzzünk spagettit.. és mivel Will valamilyen szinten megtanított főzni - sütni, egyedül is boldogulok.

Emlékszem, az elején borzalmas ételeket - amik már nem is voltak nevezhetők ételnek -, de mostanában nagyon jól megy.

Egy óra múlva finom illatok terjengenek a konyhában. Olyan büszke vagyok most magamra. Kb úgy nézhetek ki, mint egy háziasszony, főleg, hogy nagyitol kaptam egy rózsaszín kötényt, amit igazából rühellek, de mama miatt inkább hordom, nem akarom  megsérteni.
Elkiáltom magam, hogy kész az ebéd - mert idő közben rájöttem, hogy délután van -, közben pedig megterítek az asztalon.
Nagyi és Will csendben leülnek a székeikre, és enni kezdenek, közben bólogatva hümmögnek, jelezve nekem, hogy finom.


Ebéd után még elmosogattam, majd visszamentem a szobámba, és muszájból elkezdtem tanulni.. Holnap suli.. Aish! Nincs kedvem hozzá, Willnek pedig Hétfőnként nincsen órája.. Ch..
Fizika könyvemet kinyitva rakom be fülembe az új EXO zenét.. mert egy Kpopos hülye gyökér emo vagyok...


Csak a kamasz kor, mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése