2017. március 28., kedd

Hazugságok Bűvkörében 2.5 ( +18 )

Hazugságok Bűvkörében 
2 . 5 
+18
Alkoholista Állat

Hossz: 2.5/6
Szereplők: William Scott, Seita Salvatore, Lucas Scott, Hayden Russell
Párosítás: WillSei, LuSei, HaySei
Műfaj: slash, dráma(??) smut
Besorolás: +18
Figyelmeztetés: Trágár szavak. Szexuális jelenetek
Hozzáfűzés: Hát.. igazából hirtelen megcsapott az ihlet ezzel a kis rövid résszel, így gondoltam megírom. ( ÉS NINCS BENNE A FÜZETEMBE, OMG XD )

~Hayden Pov~

Seita néha nagyon morbid tud lenni ha berúg, de komolyan. Nem elég, hogy hangosan énekelget, de még táncol is... nem is akárhogy.. olyan.. szexisen, amire még egy hetero srác is rámozdulna, így nem lepődtem meg mikor elég sokan körbeállták és szurkoltak neki, miközben seggriszálással vonaglott a tánc ritmusára. Még pár percig bírtam nézni, majd inkább a tömeg közé vágtattam, és kirángattam az épületből.

- Naa.. Most mé' hoztá' ki? - Beszél kicsit értelmetlenül.
- Hogy friss levegőt kapjon az a hülye agyad, ahol most éppen céklalé folyik. Hazaviszlek, már elmúlt éjfél.
- NEE! Nem akarok... a... haza menni! - Öleli át a nyakam.
- Seita, szállj le rólam... - Próbálom eltolni, de ajkaimra tapad. Az alkohol savanykás íze átszökik az enyémbe, pedig én direkt nem ittam annyit, hogy pia szagú legyen a szám.. erre.. ez történik.
- Vigyél inkább magadhoz. - Vigyorodik el, mikor már elvált tőlem.
- Haver, állj már le... neked ott van Will.. - Akadozom meg, mikor fenekét az ágyékomnak tolja.. a... hogy milyen formás domborulata van..
- Tudod... William nem akar velem lefeküdni, me' szerinte csak egy lázadó emo kölyök vagyok. Hagy aludjak veled! - Hátát mellkasomnak nyomja, én pedig magamhoz ölelem.
- De csak alszunk! - Figyelmeztetem előre.
- Há' persze! - Kuncogja el magát, majd előre szalad, és pedig utána. 

Hozzám fele menet eléggé viccesen telik.. meg erotikusan. Egy, mert mint két hülyegyerek fogócskáztunk, kettő, mikor elkaptam hozzám simult és csókot nyomott a számra. Nekem őszintén nincs vele bajom, hiszen Seita nagyon vonzó.. és a segge.. O mamám! Úgy megraknám, főleg hogy Willel már egy éve együtt vannak és.. ha nem feküdtek le az annyit jelent... hogy most irtó szűk lehet az alfele táján.

Szinte berontottunk a házamba, faltuk egymás ajkait óráknak tűnő percekig, míg végül el nem váltunk, és mivel a hűtőmben volt még alkohol, azt is megittuk.. És éreztem, hogy nem kellet volna.

Hogy hogyan kötöttünk ki a szobámban már nem emlékszem, csak arra, hogy kitört belőlem az erőszakos állat.
Semmi ruha nem volt rajtunk, Seitát kikötöztem az ágyhoz, aki még nem is sejtette mi vár rá.

Hirtelen csaptam rá egyet félgömbjére, amire halkan felnyögött.. Csak nem tetszik neki? Még egyet csaptam majd még egyet, de mindegyikre ugyan az volt a reakció.

Elvigyorodva sétáltam el a titkos szekrényemhez, ami lakattal volt védve. Kinyitottam a kulcsommal, és elővettem pár játékszert.
Visszasétálva az ágyhoz fogtam meg a korbácsot, és azzal ütöttem rá, de most nyögés helyett egy kisebb szisszenés volt a válasz. Ez jobban tetszik, mint ha itt nyögdösne.. Így rávágtam még párszor, jó erősen, míg nem láttam a vörös csíkokat, melyet most én okoztam.

Széthúztam fenekét, és próbálva úgy tartani egy kezemmel,  csaptam rá bejáratára.
- ÜHM! - Mozgolódott kelletlenül.. ez már nem tetszik neki.. egyáltalán, viszont én elvigyorodtam, és addig csaptam míg véres nem lett... ez már imádom. - Ha-Hayden! - Hallottam meg síró hangját.. A.. nem szabad nagyon bántanom, mert annak nyomai maradnak, nem akarom, hogy emlékezzen erre. Fenekéhez hajolok, és lenyalom azt a kis vért, ami kiserkent, közben - már a korbács nélkül - párszor megcsapkodtam azért a formását. Egyszerűen ellenállhatatlan.
- Mond csak, Seita. - Hajolok hátára, hogy elérjem a fülét, közben merevedésemet lyukához dörzsölöm. - Szeretnéd, hogy keményen megbasszalak? - Harapok bele cimpájába.
- Ne... nem akarom. - Nyöszörög édesen, megrángatva a nyakkendőt, amivel odakötöttem az ágyhoz.
- Oh... tényleg? A tested mást mond. - Nevetek fel. - Pucsítasz nekem, mint egy jól nevelt ribanc. - Kezeim letévednek a péniszéhez, ami már állt mint a cövek.
- Ehz.. nem igaz! - Nyögdécseli, és mégjobban nekem nyomra a fenekét.. Ch.. hazug. Kinyitom a sikosító tubusát, majd férfiasságomra kenem az anyagot, hogy utána erőteljesen nyomuljak Seita édes kis fenekébe.
- Azt a rohadt, de szűk vagy! - Hördülök fel.
- NE! Kérlekhh, húzd ki! - Zokogja el magát. - Ez fájh! - Üvölt fel, de én nem is figyelek rá, inkább tovább mozgok ütemesen a kis szűk belsőjében.
- Imádom ahogyan körbefogsz.. olyan nedves és forró vagy.. nem is értem William miért nem fekszik le veled. - Ismét rácsapok a fenekére, ő pedig felnyöszörög.
- Hayden... - Pillant hátra, egyenesen a szemeimbe mered.
- Hm?
- Meg akarlak lovagolni. Lehetne? - Kérdezi, ködös szemekkel, én pedig megnyalva ajkaimat csomózóm ki a nyakkendőt, mire ő rögtön ledönt az ágyra és felém helyezkedik, és hiper gyorsasággal ereszkedik tagomra. - Ah.. Olyan nagy vagy! - Nyög fel, hátracsapva a fejét. Hosszú hajába tépek, lehúzva magamhoz, miközben ő erőteljesen lovagol rajtam. Éhesen harapom az ajkait, kezem letévednek seggéhez, amit megütök párszor, majd megmarkolom, és segítek neki mozogni. Érzem ahogy közeleg az orgazmus, mert már mindketten olyan hangosan nyögünk, mint akit kínoznának.
Seita előbb élvez el, úgy hogy nem nagyon kellet hozzáérnem, utána én élveztem el benne.
- Hát ez... eszméletlen volt. - Hanyatlott rám. - Tudod... tényleg fájt, mikor belémhatoltál. - Csücsöríti a száját durcásan, amire felnevetek és megcsókolom azokat a puha ajkakat.
- Menjünk el fürdeni.
- Okéé. - Pattan fel, mint akinek nincsen semmi fájdalma, és már rohan is el.. Ez hülye esküszöm.

Sóhajtva állok fel, a komódhoz sétálva, felvéve a fájdalomcsillapítot.. amit majd az ő torkán nyomok le, hogy holnapra ne érezzen semmit. Még magamhoz veszem a kenőcsöt, ami a sebek gyógyulására kell, és már megyek is utána.

*

Olyan hajnali háromkor vittem haza, mert biztos voltam benne, hogy William halálra aggódja magát. Seita még mindig kótyagos volt, de azért még kikunyizott tőlem egy doboz sört... Alkoholista Állat.
*

Másnap azzal hívott fel, hogy menjünk el egy kocsmába, mert nincs kedve menni suliba. Őszintén megijedtem, hogy beszélni akar velem az estéről, de mikor már ittuk a sört, nem úgy tűnt mint aki bármit is tud... Ez megnyugtatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése